so jealous

ku kira aku akan baik2 saja
ku kira..aku tidak akan sakit lagi
ku kira..aku tidak akan terusik lagi
ku kira..aku tidak akan peduli lagi

tapi..ketika menyaksikan dia mendekati gadis lain
ketika melihat kata2 manis nya untuk orang lain
ketika menyaksikan dia berusaha keras..meluluhkan hati wanita lain
tak bisa ku pungkiri...
ada rasa sakit di hatiku
ada rasa tidak terima 
ada rasa marah
tak bisa ku pungkiri
aku cemburu..masih cemburu




melihat yang seperti itu saja aku masih cemburu..bagaimana kalau aku nanti benar2 menyaksikan dia bersama orang lain?
Ya Allah..berikan hamba kekuatan untuk terus melangkah
menapaki jalan ini Ya Allah...
beri hamba kekuatan untuk istikhomah dengan pilihan ini..belajar ikhlas




Comments

Popular posts from this blog

G-Dragon - Crooked

Jalan-Jalan : Museum Angkut

Air Terjun Sumber Pitu : The Trip

Masih di Malang?